Vraag en antwoord
Hier vind je de antwoorden op de meest gestelde vragen over ons assortiment, levering en retournering. Heb je verder nog vragen? Neem gerust contact met ons op!
3D balls
Hoe zwaar is een 3D ball?
Een bal weegt tussen de 80 en 100 gram. Dit hangt echter af van het model en kan oplopen tot 200 gram.
Hoe groot is een 3D ball?
De ballen zijn ongeveer 8 cm hoog en breed. Er zijn echter modellen die groter zijn, zoals Bulbasaur en Charizard.
Krijg ik korting als ik meerdere ballen bestel?
Wil je graag meerdere ballen bestellen? Dan verstrekken wij korting. Stuur ons voor de mogelijkheden een berichtje!
Bieden jullie op maat gemaakte ballen aan?
PokéGalaxy biedt verschillende producten aan. Soms kan je kiezen voor een andere kleur. Daarnaast is het mogelijk om een ander formaat te bestellen. Neem voor de mogelijkheden contact met ons op.
Zijn de 3D balls precies zoals op de foto?
Ja hier streeft PokéGalaxy naar. De foto's worden gemaakt bij daglicht. Toch kan het voorkomen dat de kleur op de website af lijkt te wijken van de daadwerkelijke kleur van de ballen. Daarnaast is het mogelijk dat er kleine imperfecties zichtbaar zijn in sterk, direct licht.
Waar zijn de 3D balls van gemaakt?
De ballen zijn gemaakt van officieel Bambu PLA plastic met behulp van een 3Dprinter. De onderdelen worden geprint en vervolgens vastgelijmd met speciale plastic lijm.
Betaling
Hoe kan ik betalen?
PokéGalaxy biedt meerdere betaalmethoden aan, namelijk via iDEAL en Klarna.
Hoe gaat Klarna met mijn gegevens om?
De privacyverklaring van Klarna is via de volgende link te vinden: https://cdn.klarna.com/1.0/shared/content/legal/terms/nl-NL/privacy
Hoe gaat Mollie met mij gegevens om?
De privacyverklaring van Mollie is via de volgende link te vinden: https://www.mollie.com/nl/legal/privacy
Levering
Hoe worden de producten verzonden?
De producten worden altijd zo veilig mogelijk verzonden. Onze leverancier is PostNL. Afhankelijk van de grootte en soort van de bestelling worden pakketkosten in rekening gebracht. Daarnaast ontvang je een track & trace code zodat je weet wanneer je bestelling bij je thuis is.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden bij meerdere producten?
Als er een bestelling wordt geplaatst voor meerdere producten, wordt de bestelling verzonden op het moment dat alle producten beschikbaar zijn.
Wanneer kan ik na het bestellen mijn product(en) verwachten?
PokéGalaxy maakt elk product na de ontvangen bestelling. PokéGalaxy streeft ernaar om de producten binnen 3 werkdagen te versturen afhankelijk van de grootte van de bestelling en de drukte.
Heb ik recht op terugbetaling als de levering vertraging heeft?
Indien er vertraging bij bezorging plaatsvindt of indien een bestelling niet of slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvang je hiervan uiterlijk 7 dagen na het plaatsen van de bestelling bericht. Als je in dit geval van de bestelling wilt afzien, betaalt PokéGalaxy je betaling terug.
Retournering en garantie
Kan een product geretourneerd worden?
Dat kan binnen 14 dagen na ontvangst van het product. Het herroepingsrecht is niet van toepassing bij op maat gemaakte producten.
Hoe werkt retournering?
Als je een ontvangen product wilt terugsturen, moet dit gemeld worden via email. Hierbij dienen de volgende gegevens te worden meegestuurd, zodat PokéGalaxy weet om welke bestelling het gaat:
a. het bestelnummer
b. het betreffende product
c. ontvangstdatum
d. naam
e. adres
Binnen 7 dagen na melding dient het product te worden teruggestuurd in orginiele staat en verpakking.
Wanneer krijg ik mijn geld terug?
Binnen 7 dagen na ontvangst van het geretourneerde product wordt het bedrag van het product terugbetaald middels dezelfde betaalmiddel die de je bij de bestelling hebt gebruikt.
Mijn 3D ball is kapot aangekomen. Wat nu?
PokéGalaxy pakt de bestelling erg stevig in. Het is dan ook nog niet voorgekomen dat een bestelling kapot aankomt. Als dit bij jou het geval is, kan je het product retourneren mits in je mail een foto staat met het product en verpakking.
Ik heb mijn 3D ball laten vallen. Is er garantie?
PokéGalaxy biedt geen garantie voor producten die kapot zijn gegaan na levering. Wij kunnen wel nieuwe onderdelen leveren, zoals een pickachustaart of charmandervleugel zodat je deze zelf weer in elkaar kan zetten. Ook is het mogelijk om het product op te sturen, waarna wij hem maken en weer terugsturen. De verzendkosten liggen bij jou.